ח"כ ניסים ואטורי: "היד של השופטים קלה על ההדק"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ ניסים ואטורי: "היד של השופטים קלה על ההדק"

    ח"כ ניסים ואטורי לחכם ב"מהדורת הבוקר": על המעקב אחריו, יתכן שהוא מטעם עיתון הארץ או ערוץ 12 שרוצים להילחם בדמוקרטיה בגלל שאני פעיל. אין לי מה להסתיר, אבל ב-07:00 מתקשרים שכנים ואומרים לי מתצפתים על הבית שלך. פניתי לקצין הכנסת וזה בבדיקה. מסכים עם ההחלטה בממשלה שבנייה בלתי חוקית צריכה להיעצר, אני תומך בדרישת בן גביר לפינוי חאן אל אחמר וההתיישבות הבלתי חוקית הערבית"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ניסים ואטורי, הליכוד לדוד חכם ב"מהדורת הבוקר: "יש לתחושתי ותחושת הציבור איפה ואיפה. הצד שלנו לא מיוצג, לכן צריכים את הרפורמה במערכת המשפט. היד קלה על ההדק בפסיקות כאלה. התחושות לא טובות"

    "המעקב אחרי, יתכן שהוא מטעם עיתון הארץ או ערוץ 12 שרוצים להילחם בדמוקרטיה בגלל שאני פעיל. אין לי מה להסתיר, אבל ב-07:00 מתקשרים שכנים ואומרים לי מתצפתים על הבית שלך. פניתי לקצין הכנסת וזה בבדיקה"

    "יש תקדימים למינוי יועצים משפטיים כמינוי אישי. זה מהותו של עורך דין שמייצג את הלקוח שלו, ואני אומר את זה כמשפטן. המחאה נתמכת בידי התקשורת, הצגתי תמונות שמראות מה זה באמת חמישים אלף איש. זה לא עוצר אותנו, אנחנו ממשיכים להילחם"

    "עוצר הראיונות בליכוד הופסק אתמול, ואני מהראשונים שמתראיינים בבוקר. אני מסכים עם ההחלטה בממשלה שבנייה בלתי חוקית צריכה להיעצר, אני תומך בדרישת בן גביר לפינוי חאן אל אחמר וההתיישבות הבלתי חוקית הערבית" סיכם ואטורי.

    לראיון המלא



    0 תגובות